Garantier

Transport
Om varan skadas eller kommer bort under transporten från tomtomsweden.se till kunden så är Tomtom-creating beauty (betalnings-) ansvariga. Om varan skadas eller kommer bort då du återsänder den till tomtomsweden.se så är kunden (betalnings-) ansvarig. Om du vid mottagandet upptäcker att försändelsen är transportskadad, skall du omedelbart anmäla detta till Posten eller utlämningsstället. Om dessa ej åtager sig skadeansvaret, kontaka oss.

Reklamationer
Skulle varan vara skadad eller på något annat sätt defekt eller om du fått fel vara eller fel antal så ber vi dig kontakta oss omedelbart på email info@tomtomsweden.se så vi kan rätta till felet. Uppge ditt namn, kontaktinformation, ordernummer samt vilken vara det gäller. Ersättningsleveransen sker naturligtvis helt utan kostnad för dig. Varor som återsändes mot postförskott eller efterkrav utlöses ej av oss. Reklamation vid eventuella tvister följer vi Allmänna Reklamationsnämndens beslut.

Öppet köp
Du har full rätt att byta till annan produkt, färg eller ångra ditt köp inom 14 dagar. Kontakta oss först via email info@tomtomsweden.se innan du returnerar ditt paket för information om hur du går till väga. Önskar du returnera en vara står du själv för returfrakten. Vi kräver att varan ska vara oanvänd och returneras i originalförpackning med eventuella originalhandlingar. Efter att vi har mottagit och kontrollerat varan  ersätter vi dina utlägg. Varor som återsändes mot postförskott eller efterkrav utlöses ej av oss.

Kontakta oss
Du når oss på e-post info@tomtomsweden.se.